eszcajg

ajándék tippek karácsonyra

2016. december 06. - Eszcajg

karacsonyi_ajandek.png

Én az ajándékok vásárlását az utolsó pillanatokra szoktam hagyni, mert legjobb ötletek ilyenkor születnek! Néhány tippel szeretnék segíteni azoknak, akik szeretnek főzni, szeretik a különlegességeket és szeretik, ha ez mind jól is néz ki! Az unalmas zokni, tusfürdőszetten ugorjunk túl és nézzük mit ajándékozhatunk egy gasztrofanatikusnak.

Néhányat pontba gyűjtöttem, aminek én is örülnék: 

1. Könyv

Iskolás koromban rettentően útáltam olvasni és így a könyveket sem szerettem. Annál rosszabb karácsonyi ajándékot nem is kívánhattam magamnak, mint a könyv! Mára szerencsére megfordult a helyzet, ennek az oka csupán annyi, hogy megtaláltam "A könyveket". Rátaláltam a cookbooks-ra ahol rengetek jó könyv található 99%-ban angol szakács könyvekről van szó, de vannak magazinok, újságok is. Jobbnál jobb könyveket talál az ember.  Legújabb kedvenceim: Ikarus Invites The World’s Best ChefsAtelier CrennMetamorphosis

2. Konyhai kiegészítők

A konyhában mindig jól jön valami újdonság, amivel megkönyítjük a főzést vagy feldobjuk az ételeket. Nekem a legnagyobb ajándék egy króm Kitcheaid Artisan vagy egy Thermomix lenne, de egy Sous Vide -gép is elférne a konyhában. Ne csak nagyban gondolkozzunk!  A tálalásnál nekem a legnagyobb segítséget ezek az apróságok adják: különböző méretű kiszúrókgyűrűk csipeszek, spatulák, kinyomók, reszelők. Ezek többségét a kookta.hu-n megtaláljátok de reszelőket és csipeszeket a buono-nál is beszerezhettek. 

3. Különleges alapanyagok

Mindig örülök ha kapok valami fűszert, sót, olajat, ecetet, szószokat. Már kiskormban is csoki helyett fűszereket rámoltam a polcról a kosárba! A édesszájúakról se feletkezzünk meg: csoki pasztilla, kivonatok, lekvárok.  Szerintem más is örülne ezeknek. Az olajokat és eceteket buono-nál keressétek, saját cimkés balzsamecetet és olivaolajat is ajánlok kipróbálni, a többit a Culinaris , vagy a gyártók oldalán lehet megrendelni.

4.Tálak, tányérok

Szinte minden tálaláshoz próbálok új tányért, tálat, csészét felhasználni, így rengeteg van belőle már itthon, persze mindből csak 1-1 darab, de tányérból sosem elég! Mindig jól jön egy újabb. Van pár "gyári" (IKEA, Müller), és egypár saját kreálmány is. Ha Ti is valami egyedit kerestek, akkor legmegfelelőbb hely a MOME Food Design oldala, ahol közvetlenül a készítővel lehet megbeszélni milyen egyedi tányért képzeltek el!

+1

Ha ezek után sem találtuk meg a legmegfelelőbb ajándékot, hát főzzünk Mi magunk, valami finomat és lepjük meg egy élménnyel a másikat!

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eszcajg.blog.hu/api/trackback/id/tr8312024927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása