eszcajg

Gasztro hétvége..

2015. május 11. - Eszcajg

..ami a pénteki napon kezdődött a magyar kézműves fagylalt napjával.Én a legközelebbi fagyizóba mentem ami a zsámbéki Kálmán Cukrászda. 17 óra környékén, olyan hosszú volt a sor,hogy mire fagyihoz jutottunk az 30 perc volt.Első nekifutásra azt gondoltam, valami új Apple terméket mutattak be és megkezdték a sorban állást. Megérte,rengeteg fagyival készült a hely,és ezen a féláras napon is hozták a megszokott színvonalat.

thumb_img_2734_1024.jpg

Ezzel egyidőben indult egy más jellegű rendezvény Budapesten a Food Truck Show      a Dürer kertben.Sajnos idén erre nem tudtam elmenni,pedig sok új inspiráció gyűjthető egy ilyen gasztroparadicsomban.Egy másik programon voltam, ahol csúcsgasztró termékeket mutattunk be,feltűnt három két ismerős arc.?!

thumb_img_2740_1024.jpg

Egyből az ugrott az eszembe: gyors interjúra fogom a sárcokat és megkérdezem mi a kedvenc kajájuk, amit elkészítek a blogon, de ez már egy következő történet..

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eszcajg.blog.hu/api/trackback/id/tr447449068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása