eszcajg

Kóstoljuk meg a jövő élelmiszerét MA

2015. június 21. - Eszcajg

A napjaink egyik legnagyobb problémája a túlnépesedés és ezzel együtt az élelmezés. Van több irányzat mit és hogyan fogunk enni az elkövetkező évtizedekben. Az egyik ilyet kóstoltam meg én is. 2 hete történt hogy rábukkantam egy olyan dologra, amit régóta kerestem. Már több olyan ételt láttam a világ legjobb éttermei asztalán, ahol nem csak az általunk megszokott "húsokat" tálalják fel a vendégeknek. Mi is lehet ez ? Hát rovarok ! Egy olyan oldalra találtam, ahol tücskök, szöcskék és egyéb cukiságokat árulnak. A bogárkákat nem élve,hanem szárított formában kapjuk. Megvásárolhatjuk külön- külön is, ha valamelyik már annyira csemegénké válik. Vannak külön mixek is, így többet is megkóstolhatunk. Hát én is rendeltem egy vegyes tasakot. 

 

thumb_img_3016_1024.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eszcajg.blog.hu/api/trackback/id/tr917562638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása